.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از محافظه کاری برخی اعضای شورای شهر ساری
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است...
انتقاد از محافظه کاری برخی اعضای شورای شهر ساری

سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است.

جمال باقری، صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری افزود: باید نظارت اعضای شورای شهر ساری بر مصوبات شهری جهت تسریع در اجرای پروژه ها بیشتر و کاربردی تر شود.

وی خاطرنشان کرد: برخورد محافظه کارانه ما برخی اعضای شورای شهر با شهردار و شهرداری، سبب می شود که پروژه های عمرانی مرکز استان با کندی پیش رود.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بسیاری از سخنان و گفته هایمان در شورا در عمل به تفاوتهایی تبدیل می شود، تصریح کرد: شهرداری بدون توجه به مصوبات شورا خودسر اقدام به اجرای فعالیتهای عمرانی در شهر می کند.

باقری تاکید کرد: نظارت در اجرا و پیشرفت پروژه های عمران شهری از سوی همه اعضای شورا باید با جدیت انجام شود.

وی از اعضای شورا و شهرداری خواست تا هر چه سریعتر در جمع مردم و از طریق رسانه ها عملکرد دو سال و نیمه شهرداری و شورا را بازنگری و ارائه دهند.

محمد دامادی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اظهار تاسف و بی اطلاعی اعضای شورا از نحوه برگزاری و مصوبات کارگروه های تخصصی شهرداری گفت: پیشنهاد می شود جهت افزایش راندمان در فعالیتهای شهرداری، کارگروه های تخصصی در شورای شهر برگزار شود.

وی از اعضای شورای شهر ساری خواست به جای حضور بی مورد در جلسات و مراسم دستگاههای اجرایی با شرکت در کارگروه های تخصصی نسبت به توسعه عمرانی و رفاهی شهر ساری اقدام کنند.

شهر ساری حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1387
جناب آقای احمدی نژاد ریاست محترم جمهور ، از پنجره طبقه آخر سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق استان مازندران و معاونت برنامه ریزی استانداری فعلی می توان پروژه کمربندی شمالی ساری را دید که سخت ترین قسمت آن یعنی پل عریض رودخانه تجن توسط مرحوم دکتر دادمان وزیر راه خاتمی ساخته و افتتاح شد اما با انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی توسط شما با توجیه سرعت در اجرای پروژه ها ، متاسفانه هنوز کامل نشده است ؟! در حالیکه شهر ساری روزانه ترافیک ناشی از حضور کارمندان و مراجعین ادارات کل را از سراسر استان شاهد است . بقیه پروژه ها هم همینطور !!! قولی را که به مردم ساری داده اید ؟؟؟؟؟!!! توجیه و حرف ساده است اما عمل ....... بسیاری از طرحها از جمله استادیوم ساری ، دانشکده کشاورزی ، مجتمع فرهنگی کوی طبرستان و ... مربوط به تلاش نمایندگان مجلس ششم آقایان روزبهی و مرحوم سلیم بهرامی و دولت خاتمی بوده است که بودجه آن را تصویب نمودند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.549 seconds.